اس ام اس روز مادر
تاريخ : یک شنبه 1 اسفند 1388برچسب:, | 15:25 | نویسنده : علی کریمی

آ¤آ¤آ¤به مناسبت روز مادرآ¤آ¤آ¤

میلاد با سعادت بانو فاطمه زهرا را به محضر شما تبریک عرض می نمایم !
 
************ **
مادرجون این دسته گل تقدیم تو،به شرط اونکه تو خودت گل باشی و من خاک زیر پات

************ **

درزیباترین واژه بر لبان آدمی واژه مادر است. زیباترین خطاب مادر جان است. مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک مادر

زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ســـــــــــرچشمهء محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خـــــــــــدا عشق مظهر است بعد از خـــــــدا به سجده بوَد زآنکه مادر است

************ **

به یاد می آورم لحظه های فراز را كه صدای او اعتبارم می بخشید و لحظه های نشیب را كه اعتمادم به یاد می آورم افرای افراشته ای را به یاد می آورم مادرم را ...

************ **

آسودگی از محن ندارد مادر آسایش جان و تن ندارد مادر دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش ورنه غم خویشتن ندارد مادر

************ **

می دونی فرق روز پدر با روز مادر چیه ؟
روز مادر طلا فروشی ها شلوغ می شه
اما روز پدر جوراب فروشی ها ..
می دونی شباهشتون چیه ؟
پول هر دو از جیب بابا می ره

************ ** 

LoVe SmS


مثِ یه سایه داری گم می شی آروم آروم، روی جاده
با خودم می گم کاشکی بباره بارون، اما چه فایده؟
بغضمو می ریزم تو چند حرف ساده...
دوستت دارم


************ **

مگه میشه نباشی تو حریر خاطرم
مگه میشه نگذری از کنار پنجره ام
مگه میشه بی هوات لحظه ای نفس کشید
مگه میشه بی چشات رنگ خوشبختی رو دید


************ **

سکوتی بود بر قلبم که با آن میزدم فریاد اگر از شهر غم رفتی مرا هرگز مبر از یاد
آنگاه که ضربه های تیشه زندگی را بر ریشه آرزوهایت حس می کنی, به خاطر بیاور که زیبایی شهاب ها از شکستن قلب ستارگان است.

************ **

هر موقع خواستی از كسی جدا بشی یادت نره بهترین راه اینه كه بهش بگی برای همیشه خدانگهدار، شاید طرف مقابلت ناراحت بشه و قلبش بشكنه ولی بهتر از اینكه منتظر بمونه

************ **

برای هزارمین بار پرسید: تا حالا شده من دل تو را بشكنم؟من هم برای هزارمین بار به او دروغ گفتم : نه! هیچوقت...
تا مبادا دلش بشكند


************ **
چه زیباست به یاد تو با چشمهای خسته گریستن چه زیباست همیشه در تنهایی تو را حس کردن چه زیباست در خیال با تو زندگی کردن عزیزم نام تو بر قلبم خالکوبی شده تا فراموشت نکنم . نازنین من همچون نفس کشیدن تو را بخاطر می سپارم. یک روزه دیکه هم بدون تو گذشت

************ **

می شود ای دوست آیا آن نگاهت را خرید ؟
یا برای آسمان ها روی ماهت را خرید؟
من دلم لبریز از آشوب و زنگار رو غم است
می شود آیینه وش یه لحظه آهت را خرید؟


************ **

شب بهت اس ام اس دادم که بگم : دنیام تاریکه مثل شب ، تنهام مثل ماه ، کوچیکم مثل ستاره ، اما دوستت دارم قد آسمونی که اندازه نداره ...

************ **

من ریسمان عشق ترا پاره می کنم.شاید گره خورد و به تو نزدیکتر شوم

************ **

اگه خرابی خرابتم
اگه مستی شرابتم
اگه هستی كنارتم
اگه نیستی به یادتم


************ **

اگر باغ نگاهم پر ز خار است ،‌ گلم تاراج دست روزگار است، به چشمانت قسم با بودن تو ، زمستانی ترین روزم بهار است.

************ **

عاشق آن نیست كه عشق تكه كلامش باشد. عاشق آن است كه وفاداری مرامش باشد.

************ **

زندگی درك همین امروز است . ظرف دیروز پر از بودن توست . شاید این خنده كه امروز دریغم كردی ، آخرین فرصت همراهی ماست.

************ **

شاد باش كه از شادی تو دلشادم ، تا تو شادی ز غم هر دو جهان آزادم ، لذت زندگی من همه خرسندی توست ، بی وفایم كه وفایت برود از یادم ...

************ **

رو ساحل سرخ دلت اسم كسی رو حك نكن
به اینكه من دوستت دارم حتی یه لحظه شك نكن...


************ **

پروانه نمی میرد تا گل به بغل دارد
این سینه نمی میرد تا عشق تورا دارد.


************ **

اگه بگم خرابتم قول میدی تعمیرم كنی؟

************ **

ای نگاهت رونق فردای من ، در تو معنا می شود دنیای من
ای كلامت بهترین اثبات عشق ،‌ با تو ماندن آرزوی رویای من


************ **

وقتی اشكهایم بر روی زمین ریخت تو هرگز ندیدی كه چگونه می گریم . تو دلم را با بی كسی تنها گذاشتی و چشمانم را به انتظار نگاهت گریان گذاشتی
 

************ **

لبریزتر از هزار پیمانه شدیم دیوانه‌تر از هزار دیوانه شدیم دیدیم گلی به روی ما می‌خندد از پیله درآمدیم و پروانه شدیم

************ **

تو چشمام نگاه کن ببین چه بیقرارم با هر نگاه هزاربار میگم دوست دارم

************ **

شاید خدا خواسته است كه ابتدا بسیاری افراد نامناسب را بشناسی و سپس شخص مناسب را . به این ترتیب وقتی او را یافتی بهتر می توانی شكرگزار باشی.

************ **

سیل دریا دیده هرگز بر نمی گردد به جوی
نیست ممکن هرکه عاشق شد دگر عاقل شود


************ **

خیال می کردی قلب من تاب شکستن نداره منتظری بازم دلم پیش دلت کم بیاره مرام من تو عاشقی یکدلی و صداقته وقتی میگم نوکرتم این آخر رفاقته

************ **

در پاسخ نامه ام گل یخ دادی
هربار مرا وعده دوزخ دادی
یک بار برو کلاس خیاطی عشق
شاید که خدا کرد و به ما نخ دادی

در پناه حق



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ